Reklamefinansierede institutions- og foreningsbiler, samt salg af sklite og skiltning, samt periodisk brugte og nye trailere
Dansk Mobil Reklame
- lad reklamen gøre dig kørende...
Reklamefinansierede institutions- og foreningsbiler, samt trailere - Reklamefinansierede institutions- og foreningsbiler, samt trailere - Reklamefinansierede institutions- og foreningsbiler, samt trailere - Reklamefinansierede institutions- og foreningsbiler, samt trailere.
Dansk Mobil Reklame - Dansk Mobil Reklame - Dansk Mobil Reklame - Dansk Mobil Reklame
Reklamefinansierede institutions- og foreningsbiler, samt trailere - Reklamefinansierede institutions- og foreningsbiler, samt trailere - Reklamefinansierede institutions- og foreningsbiler, samt trailere - Reklamefinansierede institutions- og foreningsbiler, samt trailere.

Index
Introduktion
Reklamefinansierede biler til instutions- og foreningsbrug
Hvordan kommer jeg videre
Muligheder
Hvad siger loven
Hvad siger brugerne

Andre muligheder:
 
CityEl Piaggio Mega
Nye trailer Bilreklame Brugte trailere
KlubVitriner
 
SolFilm
 


CityEL - fra Dansk Mobil Reklame - Reklamefinansierede institutions- og foreningsbiler, samt salg af sklite og skiltning, samt periodisk brugte og nye trailere
ER
CityEL - fra Dansk Mobil Reklame - Reklamefinansierede institutions- og foreningsbiler, samt salg af sklite og skiltning, samt periodisk brugte og nye trailere
OG
CityEL er billig forsikring.
CityEL er fritaget for vægtafgift og grøn afgift.
CityEL er fritaget for det periodiske syn.
CityEL er lig med fri parkering flere steder.
- CityEl kan anvendes privat og i erhvervslivet
- CityEl kan købes, leases - og eventuelt reklamefinansieres..
 


CityEL TargaFun ev50 Når Dansk Mobil Reklame udbyder denne form for køretøjer, skyldes det behovet for individuel kørsel i nærmiljøet.

CityEl i en kort sammenfattet beskrivelse:

Miljøvenlig, rolig og forureningsfri.
Overskuelige omkostninger, billig i drift og vedligeholdelse.
En helt speciel kørselsfornemmelse.
Super handling og ingen parkeringsproblemer.
Korte afstande med kold motor og katalysator er forbi - kør med en god samvittighed.

CityEl - en anden måde at køre på.
Når Dansk Mobil Reklame udbyder denne form for køretøjer,
skyldes det behovet for individuel kørsel i nærmiljøet.
Det være sig i forbindelse med korte ture i dagligdagen,
ture hvor den sædvanlige transportform ikke er til stede, eller hvor behovet opstår akut.

Et køretøj af denne art kan bl.a. udbredes
ved at cityforeningen, turistbureauet eller en anden organisation,
der som initiativtager, foranstalter den praktiske udførelse af lån eller udlejning.
Finansieringen af projektet forløber sædvanligvis via reklamefinansierede midler i en aftalt årrække.

CityEl er en af de mest attraktive reklamer i trafikken! Med en rummelig kabine, der giver god plads til fører og et barn eller indkøbsposer, kan den dække hovedparten af den daglige kørsel til og fra arbejde, til børnehaven, indkøb, m.m..

CityEl - til individuel nærtrafik.
CityEl er en alternativ eldrevet transportform.
En fremtidsorienteret løsning, som forener hensynet til moderne menneskers daglige
transportbehov med optimal miljøvenlighed og lave driftsomkostninger.

CityEl er et praktisk køretøj.
Den er skræddersyet til individuelle transportbehov i den lokale nærtrafik.

Med en rummelig kabine,
der giver god plads til fører og et barn eller indkøbsposer,
kan den dække hovedparten af den daglige kørsel til og fra arbejde, til børnehaven, indkøb, m.m.

Med en rummelig kabine, der giver god plads til fører og et barn eller indkøbsposer, kan den dække hovedparten af den daglige kørsel til og fra arbejde, til børnehaven, indkøb, m.m.. Med sit smukke Danske design og Tyske teknik, glider CityEl lydløst og let gennem trafikken.

Udgifterne til energi er minimale.
CityEl hverken støjer eller forurener.
CityEl er derfor også et billigt alternativ og miljøvenligt supplement til bil og bus.
En behagelig valgmulighed, når vejret er for dårligt til at cykle - og bussen er kørt.

CityEl kører funktionelt - og komfortabelt.
Med sit smukke Danske design og Tyske teknik, glider CityEl lydløst og let gennem trafikken.

Man sidder komfortabelt med et godt udsyn til alle sider. 
Den er let at betjene og kører som en bil med automatgear.
Kun speeder og bremse bruges under kørsel og man kommer hurtigt frem.
CityEl kører op til over 100 km. på en opladning og den stærke motor yder ca. 50 km. i timen.
Accelerationen er kvik og man følger ubesværet med fra start efter stop og standsninger i trafikken.
Instrumentpanelet med bl.a. digital triptæller og batterimåler er enkelt og funktionelt.

CityEl er en af de mest attraktive reklamer i trafikken! Der er taget hensyn til sikkerheden.

CityEl - sikker i trafikken.
Der er taget hensyn til sikkerheden.

CityEl - sikker i trafikken. Der er taget hensyn til sikkerheden.

CityEl er konstrueret med et let, men meget stærkt, selvbærende plastkarosseri
- en såkaldt sandwichkonstruktion: to sammenlimede plastskaller med et mellemrum,
der er udfyldt med PUR skum.

En kraftig sikkerhedsbøjle beskytter såvel fører som evt. passager ved uheld.
CityEl er naturligvis også udstyret med sikkerhedssele og kan yderligere forsynes med 4-punkt børnesele.

CityEl - nem og billig energi.
CityEl får sin energi fra en 220 volt stikkontakt.

CityEl får sin energi fra en 220 volt stikkontakt.

Det er nemt og fleksibelt.
Batterierne kan med den nyeste teknik oplades på meget kort tid.
En minimal udgift, som omgående kan mærkes positivt i form af sparede transportudgifter.

CityEl sparer Dem og miljøet for meget!
Den kræver ingen hyppig vedligeholdelse
i form af olieskift, skift af tændrør, oliefilter, rustbehandling, o. lign..
Sammen med det lave energiforbrug er det fordele, som giver CityEl en særdeles god totaløkonomi,
der sparer såvel den enkelte som miljøet for meget...

CityEl sparer Dem for mere endnu...
Ingen grønne afgifter,  billig forsikring med en statsafgift på kun ca. kr. 230,
- og ikke 42,9% af præmien som for almindelige biler.

Gratis parkering i mange byer og de minimale energiomkostninger.

Gratis parkering i mange byer og de minimale energiomkostninger.
Med de mange nyudviklinger på CityEl egner den sig sikkert også til Dem
- eller til Deres forening!

CityEl Basic ev50 - finansieret med reklamer fra Dansk Mobil Reklame

CityEl
Basic ev50.
Maximalhastighed: 50 km. i timen, 80 Ah Batterier.

Speciel.

Speciel. CityEl lægger man mærke til! - reklameværdien ligger mange steder - på hjulsættet, for eksempel!

Sympatisk reklame.
CityEl lægger man mærke til!

Intet under at CityEl er anderledes
- den er speciel billig - speciel miljøvenlig - og speciel individuel.

CityEl lægger man mærke til!

Stadig flere firmaer i Europa har opdaget CityEl som en attraktiv mobil reklame
og forbindes på den måde med en ny form for mobilitet,
med mulighed for at vise at man er sine egne og omverdenens omkostninger bevist.
Meget mere reklame for de samme penge!

Hvad kan bilreklamer?
Den gennemsnitlige forbruger bruger mere tid på transport
- og er dermed mere på vejene.
En udendørsreklame har bl.a. den styrke, at forbrugere der møder reklamer i trafikken,
ikke kan undgå at bemærke dem - og slet ikke på disse små hyggelige biler!

 Hvad kan CityEl?
Udendørsmedier som bilreklamer er inde i en rivende udvikling.
Kampen om forbrugernes opmærksomhed har ændret behovet for at finde alternativer til de traditionelle medier, såsom Tv og aviser - og her kommer udendørsmedierne ind i billedet - udendørsreklamer på biler - minibiler i bykernen og på turiststederne - bilreklame på en CityEl.

Som det nye udendørsmedie kan bilreklamer tilbydes på CityEl:

Som det nye udendørsmedie kan bilreklamer tilbydes på CityEl:

Som appetitvækker;
idet reklame på denne form for biler med fordel kan anvendes som appetitvækker
- ved eksempelvis at markedsføre en internetadresse eller som et aktuelt konkret tilbud.

Som supplement til større kampagner;
Bilreklamen kan også anvendes som supplement til større kampagner
- som optakt - eller som en eksponering under og efter en kampagne.

Bilreklamen kan også anvendes som supplement til større kampagner - som optakt - eller som en eksponering under og efter en kampagne.
  Bilreklamen kan også anvendes som supplement til større kampagner - som optakt - eller som en eksponering under og efter en kampagne.  Bilreklamen kan også anvendes som supplement til større kampagner - som optakt - eller som en eksponering under og efter en kampagne. Bilreklamen kan også anvendes som supplement til større kampagner - som optakt - eller som en eksponering under og efter en kampagne.
Speciel. Sympatisk. Reklame.

Som branding;
Firmaets logo og brand er særlig velegnet som en god eksponering på de flader en bil af denne art tilbyder.
Specielt når reklamen er designet til formålet!

Reklamebiler
er et nyt og anderledes udendørs medie, der vækker opmærksomhed og
kommer tættere på målgruppen - hvilket indebærer at budskabet ses oftere.
Bilreklamer er i al sin enkelhed meget mere reklame for de samme penge.

Effektiv markedsføring:
 Opsigtsvækkende og påtrængende reklame, der ses igen og igen.
Med bilreklamer får De anderledes markedsføring.

Fleksibel markedsføring:
De kan selv vælge hvor længe en bilreklame skal køre.

Vælg selv hvor længe kampagnen skal køre;
Bilreklamer kan tilbydes som kampagner, helt ned til én måneds varighed,
hvilket kan understøtte en kortvarig intens kampagne, samtidig med at den følges op af andre,
mere traditionelle fremstød i lokalområdet.

Bilreklamer kan noget andre medier ikke kan;
tilbyde kampagner der når langt ud i lokalsamfundet - hver dag.
Vælg selv hvor meget effekt, der skal være på kampagnen;
skal det være på en eller flere biler - i én eller flere områder.

Mere reklame for de samme penge;
Ved den korrekte anvendelse kan bilreklamer eksponeres i de samme budgetter
- eller som supplement til en mere overordnet kampagne
- hvilket betyder en konkurrencedygtig kontaktpris.

Vælg selv reklamesøjlens tidsmæssige horisont:
Der er mulighed for at opsætte kriterier for reklamebilens profil, idet De med det rigtige
valg af bl.a. farver og illustrationer er med til at illustrere kampagnen og firmaets profil.
De kan altså differentiere både reklamesøjle og målgruppe, med enkle og virkefulde midler.

Det giver i sig selv større opmærksomhed:
"Støjen" fra reklamer bliver mere overdøvende.
Vi udsættes alle hver dag for mere reklame.
Det er sværere end nogensinde at trænge igennem
disse mange budskaber, men denne form kan ikke undgå at ses
- at blive vurderet eller beundret. Alene nyhedsværdien gør at bilreklamer giver
gennemslagskraft. Bevægelige reklamer, er med til at fange den almene forbruger
opmærksomhed - de er på en gang påtrængende og nærværende - og ses igen og igen.

 Bilreklamer er synlige og skaber stor opmærksomhed;
Se blot på USA hvor man allerede i ´90-erne, fik stor succes med konceptet.

Effekten vil være:
Øget kendskab, udbytte, opmærksomhedsskabende, er i trafikken hvor folk færdes,
påtrængende, imageopbyggende,  let tilgængeligt formidlingsmedie,
i og omkring indkøbsstedet og ikke mindst en lav kontaktpris!

Effekten vil være: Øget kendskab, udbytte, opmærksomhedsskabende, er i trafikken hvor folk færdes.

Reklamen.
Hvor stor? - hvor meget? - hvor mange?
Bilreklamen kan omfatte reklameplads i flere varianter;
på en eller begge sider af bilen, i bagruden, på køler og tag, eller på dørene.
Eller den kan omfatte reklame på hele bilen - altså indpakket som én stor reklamesøjle!

Anderledes markedsføring;
Bilreklamer er et stærkt reklamemedie, ikke noget nyt - blot bedre, når det bruges rigtigt!

CityEl en særdeles god indgangsvinkel
og vi tilbyder markedsføring via disse små køretøjer, som et effektivt middel,
der kan understøtte enhver marketingstrategi med opmærksomhed og øget kendskab til en by,
en virksomhed eller et produkt. Med klare og enkle budskaber, er der fokus på kreativ og tankevækkende kommunikation - når mediet samtidigt er nyt og spændende i sig selv.
CityEl er ny og spændende i sig selv - med det rette budskab, unik!

Kontrol og Evaluering:
Kvalitet og effektiv markedsføringskontrol er afgørende for at Deres budskab når ud.
Derfor sikrer vi at bilreklamen kontrolleres og holdes i orden, inden og under kampagnen,
og i forbindelse med afmonteringen af reklamerne. I forlængelse af en afsluttet kampagne
tilbyder vi en evalueringsrapport, der kan aftales individuelt inden en kampagne iværksættes.

Få Deres budskab ud at køre!
Budgettet kan være fra blot nogle få hundrede kroner...

Til brug for reklame og image pleje.
En CityEl fremstillet i en speciel opmærksom farve til Deres firmalogo eller tekst
kan leveres efter oplæg, budget og tilbud - i kortere eller længere tid.

En CityEl fremstillet i en speciel opmærksom farve til Deres firmalogo eller tekst.

Reklamer på en anderledes sympatisk måde!

Kan De forestille Dem at denne attraktive transportform
vil være af interesse for Deres bys indbyggere og turister?
Kan De forestille Dem at der vil være en indgangsvinkel til at skabe
en dialog mellem Dem og byens erhvervsliv?
Kan De forestille Dem at dette kan være en af midlerne til at skabe
en goodwill til Deres forening eller organisation
- og måske en indtægtskilde?

Har De blot behov for et køretøj der er i tråd med nutiden, står vi også til rådighed.
Prisen afhænger af Deres krav og behov.

Standardfarver forefindes i:
Trafikrød (3020) Melongul (1028) Hvid (9010) Trafikgul (1023) Blå (5002)
 

CityEL-FactFour-Fun, ECU, HCS

CityEL-FactFour-Fun, ECU, HCS - Affjedring: 78774,00
63 km/t.-version, monteret med tågebaglygte: 780,00

RAL-specialfarve: 1568,00 - Metallic-lakering: 3065,00
Optikpakke RAL, frontgrill og styrtbøjle i farve: 1253,00
Optikpakke, Metallic, frontgrill og styrtbøjle i farve: 1725,00
Hurtiglader, 25A: 2356,00
Batterivarmer: 1726,00
Varme i ryglæn og sæde med to indstillinger: 1174,00

CityEL-FactFour-Fun, ECU, HCS

Hjulkapsler, sæt i vognfarve i RAL-farver: 544,00
Hjulkapsler, sæt i vognfarve i Metallic-farver: 780,00
Radioforberedelse, der indbefatter højttaler, antenne og konsol: 1253,00
Radioanlæg med CD- og MP3-spiller: 2356,00
Tågebaglygte: 544,00
Tredje bremselygte 780,00
Rat, træ: 1174,00
Rat i læder, i rød eller gul: 938,00
Kraftig gulvmåtte i tæppe med logo: 250,00
Leverings- og registreringsomkostninger: 3500,00


CityEL-FactFour-Fun, ECU, HCS
 

Se den lille intro i denne Flashanimation
 

- alternativet kan være

REVA
REVA  REVA City Car har en 12 kW vekselstrøms induktionsmotor med et drejningsmoment på 95 Nm. Det kraftige drejningsmoment i en elektrisk motor sikrer hurtig acceleration. Motorkraften overføres til hjulene via en gearkasse til bagakslen. Når du bremser, går motoren over til generatormodus og konverterer en del af bevægelsesenergien til ladestrøm for batterierne.

 REVA City Car har en 12 kW vekselstrøms induktionsmotor med et drejningsmoment på 95 Nm.
Det kraftige drejningsmoment i en elektrisk motor sikrer hurtig acceleration.
Motorkraften overføres til hjulene via en gearkasse til bagakslen.
Når der bremses, går motoren over til generatormodus
og konverterer en del af bevægelsesenergien til ladestrøm for batterierne.

 REVA City Car har en 12 kW vekselstrøms induktionsmotor med et drejningsmoment på 95 Nm. Det kraftige drejningsmoment i en elektrisk motor sikrer hurtig acceleration. Motorkraften overføres til hjulene via en gearkasse til bagakslen. Når du bremser, går motoren over til generatormodus og konverterer en del af bevægelsesenergien til ladestrøm for batterierne. REVA

REVA-i, kr. 110286,00 - REVA – i de Luxe, kr. 126043,00
REVA-i Litium, kr. 141799,00 - REVA-i Litium Deluxe, kr. 157555,00
REVA-i Lion med HighPerformance Litiumbatterier, kr. 165443,00
Leverings- og registreringsomkostninger, kr. 4500,00

ZERO  Den meget stilfulde tosædede ZERO viser med sit italienske design, at elbiler kan være ganske smarte.

Den meget stilfulde tosædede ZERO viser med sit italienske design, at elbiler kan være ganske smarte.
Målet med ZERO -udviklingen var at kombinere sportslighed med bæredygtighed.
I tillæg har den fået en stil som både tiltaler unge og folk med interesse for design.
ZERO er baseret på en hightech aluminium ramme.
Dette sikrer minimal vægt og høj sikkerhed.
Med en egenvægt på ca. 550 kg, tilbyder køretøjet de bedste betingelser for effektiv kørsel.
Den trefasede asynkronmotor er centralt beliggende - og overfører kræfterne via bagakslerne til jorden.
Tazzari ZERO kan genopladelige ved enhver standard husholdning stikkontakt.

Den meget stilfulde tosædede ZERO viser med sit italienske design, at elbiler kan være ganske smarte.

Sæder: 2, Døre: 2
Dimension: Længde: 2.884 x Bredde: 1.550 x Højde: 1.400 mm..
Egenvægt: 542 kg inklusive batterier.
Nyttelast: 195 kg.
Bagagevolumen: Totalt 180 liter i 2 rum.
Frihøjde: 180 mm..
Motor: 15 kW AC asynkron med baghjulstræk
Max. Drejningsmoment:150 Nm
Acceleration: Under 5 sek. fra 0 til 50 km/h.
Topfart: 100 km/h.
Rækkevidde: til 140 km..
Dæk: 175/55 R15 Energispare dæk
Batterier: Litium - Jernfosfat.
Ladetid Standard: Option eller: 9 timer, Superfast (3 x 25A); 5 timer.
1 time (80 % af Kapacitet).
Bremseanlæg: Hydraulisk med regeneration, fire skivebremser, elektrisk forstærket.

Den meget stilfulde tosædede ZERO viser med sit italienske design, at elbiler kan være ganske smarte.

Tazzari Zero inklusive litiumbatterier ab Smiles / Tyskland, kr. 188997,00
Farve: pure white, nightblack, atomicorange, electricyellow, infiniteblue, samt martianred.
Leverings- og registreringsomkostninger, kr. 4500,00

DEEPO Pony

DEEPO Pony   DEEPO Pony

Topfart: 60 - 75 km/h., afhængig af batteritype.
Rækkevidde pr. opladning: 60 - 150 km., afhængig af batteritype.
Motor: 14 kW, AC Asynkron motor.
Gear antal: 5
Bremser: Hydraulisk. Skiver for og Tromlebremser bag, elektrisk forstærket med regeneration
Dæk: 165/70 R13
Dimension: Længde: 3.925 x Bredde: 1.450 x Højde: 1.770 mm..
Nyttelast: 500 - 800 kg., afhængig af batteritype.
Batterisystem: Bly - Gel, Bly - Syre, Litium - Jernfosfat.
Ladetid: 4 - 10 timer

DEEPO Pony  DEEPO Pony

BEEPO Pony
Pickup ca. kr. 113440,00 - Transportchassis uden opbygning ca. kr. 110288,00
Cargo-Box (2 bagdøre og1 sidedør) ca. kr. 119760,00 - Kipper ca. kr. 126048,00

BEEPO Pony

Batterisystem
Bly-Syre (AGM Hoppeke TracBloc) 72 Kapacitet: V/220 Ah Rækkevidde: ca. 70 km. kr. 25200,00
Litium - Jernfosfat 72 V/160 Ah Rækkevidde: ca. 80 km. kr. 37809,00
Litium - Jernfosfat 72 V/360 Ah Rækkevidde: ca. 150 km., kr.  69321,00

Så kontakt os allerede i dag.
Gerne pr. mail;
info@danskmobilreklame.dk eller via brev.
Benyt vor standardformular ved at klikke her!

Vi vil så gøre vort til at De bliver kørende - uden risiko!
Vil De vide mere om køretøjets oprindelse og muligheder?


Med support fra:
DANSK MOBIL REKLAME
- er De et stykke nærmere målet - at blive kørende uden investering!
DK 5610 Assens - Telefon +45 64713346
admin@danskmobilreklame.dk

Gå til Toppen af siden