Reklamefinansierede institutions- og foreningsbiler, samt salg af sklite og skiltning, samt periodisk brugte og nye trailere
Dansk Mobil Reklame
- lad reklamen gøre dig kendt...
Reklamefinansierede institutions- og foreningsbiler, samt salg af sklite og skiltning, samt periodisk brugte og nye trailere
Dansk Mobil Reklame - Dansk Mobil Reklame - Dansk Mobil Reklame - Dansk Mobil Reklame
Reklamefinansierede institutions- og foreningsbiler, samt salg af sklite og skiltning, samt periodisk brugte og nye trailere

Index
Introduktion
Reklamefinansierede biler til instutions- og foreningsbrug
Hvordan kommer jeg videre
Muligheder
Hvad siger loven
Hvad siger brugerne

Andre muligheder:
 
Cafemobil Piaggio Mega
Bilreklame Kabinescooter SolFilm
 

Beskyt lakken med brug af folie.

I provinsen gøres det ofte for at beskytte bilen, I hovedstadsområdet for at tjene penge!
Skift lakken ud med folie - og sæt reklame på hjulkapslerne. Ekstraudgiften til folieindpakning af en bil er noget der kan hentes hjem igen.

Beklæd bilen, bussen, trækkeren, hængeren eller containeren med folie.
Rigtig mange vognmandsfirmaer og hyrevognsselskaber bruger i stigende grad folie, der lægges uden på en bestående lakering og beskytter derved køretøjet.


At få et køretøj eller en container pakket ind i folie kan gøres for en pris mellem 10000 og 30.000 kr. hvilket svarer prisen for en omlakering. Grunden til at bruge folie, har derfor ikke årsag i prisen.

Gensalg er derfor nøgleordet - eller reklameværdien - og den er der penge i
- også i provinsen!

  Køretøjer og hængere som reklamesøjler!

Hyrevognsselskaber, varevogne og budfirmaer er blandt de største forbrugere af foliepakkede køretøjer.

Ofte sælges hel en pakkeløsning, når et køretøj omsættes, hvorved en bil bliver pakket ind i foliereklamer - ikke med køberens eller vognmandens eget firmanavn, men som en bevægelig plakat, der kører rundt i gadehøjde.

En given reklame kan ofte finansiere flere års brug af et erhvervskøretøj eller hænger.
Folie har en holdbarhed der gør at en given reklame står som ny, selv efter 2 år
Den findes i mange varianter, og sikrer at køretøjet opnår en høj gensalgsværdi ved et senere salg.
Folie som reklamemedie kan formes og trækkes, og påsættes typisk i flere tempi, normalt to arbejdsgange.
Først folien og siden reklamen,
hvilket betyder at der kan skiftes reklamemedie uden at ændre grundfarve eller skade karosseri, etc..


Kan De forestille Dem at dette kan være midlet til at skabe
en afskrivningsrate på Deres bil, bus, trækker, hænger, eller container?
- og måske en fremtidig indtægtskilde?


Så kontakt os allerede i dag.

Gerne pr. mail;
info@danskmobilreklame.dk
eller via brev. Benyt vor standardformular ved at klikke her!
 


Med support fra:
DANSK MOBIL REKLAME
- er De et stykke nærmere målet - at blive kørende uden den store investering!
DK 5610 Assens - Telefon +45 64713346
admin@danskmobilreklame.dk

Se mere om emnet på de næste sider. Gå til toppen af siden. Se mere om emnet på de næste sider.